home > bio > teaching experience

school1.jpg
school2.jpg
frontist1.jpg

Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βέροιας

Το καλοκαίρι του 2005 η προοπτική ενός νέου φιλολόγου να διοριστεί σε Ιδιωτικό Σχολείο ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να τύχει σε νέο επιστήμονα, ειδικά στην επαρχία. Οι ιδιοκτήτες έκριναν ότι είχα τα τυπικά προσόντα που τους ενδιέφεραν εκείνη τη χρονική στιγμή και έτσι από πολύ νωρίς μού έγινε γνωστό ότι κατά τη νέα σχολική χρονιά θα αποτελώ μέρος της ομάδας τους. Ζηλευτές εγκαταστάσεις και πρόγραμμα σπουδών, εξαιρετικοί συνάδελφοι με γερές σπουδές και εμπειρία. Το Ιδιωτικό Σχολείο με παρέσυρε γρήγορα στους καταιγιστικούς ρυθμούς του και ελπίζω πραγματικά να στήριξα, στο ποσοστό που θα μπορούσε να μού αναλογεί, το όραμα των ιδιοκτητών του. Η συνεργασία μου μαζί τους έληξε με το διορισμό μου. 

Στο Ιδιωτικό Σχολείο είχα τις τρεις τάξεις του Λυκείου. Στην Α' Λυκείου δίδαξα Αρχαία Ελληνικά (Ξενοφώντα και Θουκυδίδη) και Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Με γλυκιά νοσταλγία βρήκα στα αρχεία μου το διαγώνισμα των Αρχαίων αλλά και των Νέων Ελληνικών για την εξεταστική Ιουνίου. Στη Β' Λυκείου είχα τα ίδια μαθήματα και επιπλέον Έκθεση. Τα τμήματα που μου χρεώθηκαν ήταν Θετικής Κατεύθυνσης, με αποτέλεσμα τα περισσότερα παιδιά να μη διαθέτουν ιδιαίτερο υπόβαθρο στις ανάγκες της Αρχαίας αλλά Νεοελληνικής Γραμματείας. Νομίζω ωστόσο ότι έγινε πολύ σοβαρή δουλειά, ιδιαίτερα στο μάθημα της Έκθεσης, καθώς με ικανοποίηση τα έβλεπα, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, να δομούν το λόγο και τη σκέψη τους όλο και καλύτερα, να εκφράζονται με συνοχή και νόημα και να σταματήσουν τελικά να θεωρούν τα Γλωσσικά μαθήματα ένα πάρεργο.

Πρώτη μου επαφή με το Φροντιστηριακό χώρο ήταν το 2002-2003 στο Ρέθυμνο. Εκεί δε δίδαξα Φιλολογικά, καθώς Φιλόλογος υπήρχε. Δίδαξα το μάθημα της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου, "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον". Τα αρχεία μου αυτής της περιόδου καταστράφηκαν μαζί με τον σκληρό δίσκο που τα συντηρούσε, δυστυχώς. Θυμάμαι τη μεγάλη αγωνία, ανήμερα των Πανελλαδικών εξετάσεων, όπου θα έπρεπε να λύσω τα θέματα, να διασταυρώσω ότι δίνω σωστή λύση και να δημοσιευτούν στις εφημερίδες, υπό την επωνυμία του Φροντιστηρίου. Τελικά αν και άπειρος (και τελικά εκτός ουσιαστικού γνωστικού αντικειμένου), όλα πήγαν άριστα). Αφού ήρθα στη Βέροια, το 2004, περιμένοντας τα αποτελέσματα του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2/1Γ/2004 που τελικά με διόρισε, συνέχισα στον φροντιστηριακό χώρο, αυτή τη φορά στο αντικείμενο του πτυχίου μου αλλά και στην Πληροφορική. Εργάστηκα σε Φροντιστήριο διδάσκοντας Νέα Ελληνικά, Αρχαία και Έκθεση. Εκεί παρουσίασα σε επιλεγμένα τμήματα της Γ' Λυκείου μια μελέτη μου η οποία επρόκειτο στη συνέχεια να λάβει σοβαρές διαστάσεις, να ανακοινωθεί σε ημερίδα Φιλολόγων στο Ηράκλειο Κρήτης και να κυκλοφορεί τελικά σήμερα ανυπόγραφη και κλεμμένη στο Ίντερνετ. Θέμα της: η κρυφή γεωμετρία στον πίνακα του Ραφαέλο "Η Σχολή των Αθηνών" και οι διαθεματικές προοπτικές διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών & Φιλοσοφίας στο σχολείο. Στον "Όμιλο" εργάστηκα ένα χρόνο. Την ίδια εποχή, προσλαμβάνομαι σε Κέντρο Πληροφορικής. Αναλαμβάνω πλήρες απογευματινό ωράριο, με μαθήματα προσχολικών τάξεων και ενηλίκων. Διδάσκω όλες τις εφαρμογές γραφείου της Microsoft, Ίντερνετ αλλά και Εισαγωγικά στην επιστήμη των Υπολογιστών, ειδικά σε προχωρημένα τμήματα ενηλίκων. Στη "Δικτύωση" εργάστηκα επίσης για ένα χρόνο, μέχρι το διορισμό μου στη Δημόσια Διοίκηση.

© 2021 George K. Matsaridis

  • TikTok
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Spotify - White Circle
  • YouTube - White Circle